اخبار كوتاه
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 74
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 729
بازدید کل : 283158
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
سه شنبه 31 مرداد 1396برچسب:, :: 13:56 :: نويسنده : فافا

سلام به دوست عزيزي كه مياد ميخونه ميره كامنت نميزاره و سلام به دوستاي خوبم خوبيد خوشيد

امدم يكسري خبر كوتاه بدم برم اوليش اينكه شايد يه گروه تلگرامي بزنم هر كي كه دوست داشت كامنت خصوصي بزاره برام شمارش رو بده تا دورهم باشيم بعدي اينكه اگه اينستا پيج خوشگل موشجل راجبه لباس عروس مدل ارايش خونه عروس مبل خلاصه اينجور چيزا ميشناسيد بهم معرفي كنيد ممنون ميشم

حال ما رو بپرسيد خوبيم ولي بعضي وقتا روزها يهوو يه حس بدي بهم دست ميده انگار كلا پوچ ميشم از داخل زندگي برام بي مفهوم ميشه مامانم ميگه از بس تو چشمي ولي من فكر ميكنم اينجوري ها هم نيست ديگه كه تو خونه بشيني چشمت بزنن رو خال احوالت تاثير داشته باشه:]

اون روز دوست هايي كه اسم وبلاگ هاشون گوشه صندوقجه هست رو چك كردم هميشه چك ميكنم غير از يكي دو نفر همه بي خبر وفتن بدون اينكه بگن وبلاگ ها رو بستن ضهم دلم براشون تنگ شده هم اينكه ازشون ناراحتم خوب بيايد يه خبر از خودتون بديد ديگه

داريم به سالگرد بله برون نزديك ميشيم پارسال اينموقع همسري ميومد ميرفت بابا دامادش رو زير طرهبين برده بود خداروشكر كه اون روزهاي پراسترس گذشت 



نظرات شما عزیزان:

هنگام
ساعت20:51---1 شهريور 1396
دو هفته ای میشه داشتم از اول وبلاگتو میخوندم ..
تا اینکه دیروز تموم شد ..
من 22سالمه (فک کنم ازت بزرگتر باشم) .. امروز تولد عشقم بود .. نشستم براش نامه نوشتم (ینی از تو یاد گرفتم چجوری محبتاشو ببینمو تشکر کنم) چند بار این نامه رو خوند و کلی ذوقید
خیلی دلم میخاد بیشتر باهات در تماس باشم حس میکنم خیلی دختر ماهی هستی ... خدا ببخشتت برا اقات
دوست خوبم:چه خوب كه گرد غبار از خاطراتتمون تكوندي مرسي:)من متولد ٧٢هستم:>برخلاف اكثر خانوم ها من شوهر رو ديو يا عابر بانك و...نميبينم مرد رو بايد كمي درك كرد وقتي ببينه دركش ميكني كم كم باهات دوست ميشه و ميشه بهترين دوست همراهت


هنگام
ساعت1:32---1 شهريور 1396
عزیزم من چند وقتی میشه داشتم همه نوشته هاتو میخوندم ... خیلی ازت خوشم اومده ... و این صبرتو تحسین میکنم و کلی چیز میز ازت یاد گرفتم ... و خیلیییی خوشحال شدم ک به عشقت رسیدی و چشم بدم دور (کور شن الهی )

عشقتون پایدار و خوشبختیت ابدی فافای عزیز
دوست خوبم:خوش اومدي به صندوقچه من و نفسيم خوشحال شدم از اين پيامت عزيزم اينكه نوشتي ازم چيزي ياد گرفتي حتي اگه يك مورد هم باشه خيلي خوشحالم ميكنه از كي اومدي صندوقچه؟چندسالته؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: